خدمات ما

آیا می‌خواهید ترافیک بیشتری به سمت کسب‌و‌کار خود هدایت نماییـد؟

طراحی و استراتژی برند

برند شما معرف کسب و کارتان و هویت برند، شخصیت منحصر به فرد تجارت‌تان است.

بیشتر بدانید

برند شما معرف کسب و کارتان و هویت برند، شخصیت منحصر به فرد تجارت‌تان است. یک برندینگ اصولی، در واقع سیستمی محسوب می‌شود که از اجزای مختلف تشکیل شده است. این اجزا باید در عین داشتن هماهنگی، به صورت مشخص و برای هدفی خاص تلاش کنند. بنابراین اگر کوچک‌ترین مغایرتی بین اجزای کسب و کار با “هویت برند” سازمان وجود داشته باشد، باعث کاهش اعتماد مخاطبان خواهد شد، در نتیجه اثر بخشی برند به شدت کاهش پیدا می‌کند.

مدیریت شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه‌های اجتماعی، مسیری کم هزینه برای رشد سریع یک برند در بازار است. 

بیشتر بدانید

مدیریت شبکه‌های اجتماعی، مسیری کم هزینه برای رشد سریع یک برند در بازار است. این کانال ارتباطی درصورت اجرای صحیح، می‌تواند یک برند را به قله موج رسانه برساند. اما در صورتی که به درستی اجرا نشود، چهره آن را برای همیشه مخدوش خواهد کرد.

درواقع، بازاریابی و مدیریت شبکه‌های اجتماعی، ترکیبی از هنر شناخت موج بازار و تسلط بر رسانه است. شما با تسلط بر رسانه و تلفیق خلاقیت با تحلیل روندهای اجتماعی، می‌توانید پیام برند خود را به بهترین شکل به مخاطبان خود مخابره کنید.

آنالیز مخاطب

یکی از اصلی ترین کارها در بهینه سازی موتور جستجو (جستجوی موتور) تحلیل و جستجوی مخاطبان است.

بیشتر بدانید

تحلیل رقبا و حجم کلمات کلیدی تاریخی به سادگی کافی نیست. یک پایگاه داده اصلی کلید واژه مناسب را در مورد آنچه افراد در حال جستجوی آنلاین هستند ، بنویسید. یک دلیل منحصر به فرد باید وجود داشته باشد که مشتریان شما را انتخاب کنند و نه رقیب شما را این بدان معناست که سؤالات خاصی وجود دارد که آنها می پرسند که می توانید به روشی منحصر به فرد حل کنید.

بهینه‌سازی موتورهای جستجو

به احتمال بسیار زیاد شما نیز وب سایت ما را از طریق جستجو در اینترنت یافته‌اید 

بیشتر بدانید

به احتمال بسیار زیاد شما نیز وب سایت ما را از طریق جستجو در اینترنت یافته‌اید و به همین دلیل در حال خواندن این متن هستید. جای تعجب نیست، چرا که ۹۰% کاربران اینترنت به کار موتورهای جستجو اکتفا می‌کنند. بسیاری از صاحبان کسب و کار این روزها از اهمیت بهینه سازی سایت ( سئو ) آگاه ‌اند؛ با این وجود ، صرف این آگاهی کافی نیست. سئو، این روزها به حدی اهمیت یافته که ارزش آن فراتر از موتورهای جستجو می‌رود و دیگر به سئو سایت محدود نمی شود. یعنی حتی برای کسب و کارهایی که وب ‌سایت ندارند نیز بسیار کارآمد و مفید است.

استراتژی تولید محتوا

استراتژی ما برای تولید محتوا مبتنی بر بازاریابی ربایشی یا درونگرا است.

بیشتر بدانید

استراتژی ما برای تولید محتوا مبتنی بر بازاریابی ربایشی یا درونگرا است. تمرکز بازاریابی ربایشی بر جذب مشتریان از طریق محتوای مفید و مرتبط و همین‌طور ایجاد ارزش در مراحل مختلف برای مخاطب است. در بازاریابی ربایشی یاInbound marketing، مشتریان بالقوه از طریق کانال‌هایی نظیر بلاگ‌ها، موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی شما را پیدا خواهند کرد. بازاریابی ربایشی برخلاف بازاریابی برون گرا یا Outbound marketing، نیازی به جنگیدن برای جلب توجه مشتریان بالقوه ندارد. با تولید محتوایی که برای رسیدگی به مشکلات و نیازهای مشتریان شما طراحی شده است، می‌توانید برای کسب و کار خود اعتماد، اعتبار و فرصت‌های شغلی بیشتری به دست آورید.

آکادمی آموزشی

صادقانه بگویم بسیاری از مردم هنوز با دنیای تکنولوژی غریبه هستند 

بیشتر بدانید

لازمه یک زندگی موثر و مفید در یک جامعه اطلاعاتی این است که مردم به محتوای غنی و اطلاعات دسترسی داشته باشند و قادر به پذیرش تغییر و سازگاری با آن باشند. امروزه شرکت ها به طور فزاینده ای در مورد آموزش و پرورش کارکنان خود فکر می کنند که به توسعه شرکت کمک می نماید. کارکنانی که به طور مداوم دانش جدیدی کسب می کنند و دانش به روز را دنبال می کنند، نه تنها قادر به انجام وظایف خود هستند، بلکه با ابتکارات خود راه  حل های بهتری برای مسائل ارائه می دهند و در کارهای گروهی که نیاز به همکاری دارد، انعطاف پذیر هستند.

طراحی وب‌سایت

در عصر دیجیتال، همه شرکت‌ها و سازمان‌ها باید هویتی در دنیای مجازی برای خود داشته باشند. 

بیشتر بدانید

در عصر دیجیتال، همه شرکت‌ها و سازمان‌ها باید هویتی در دنیای مجازی برای خود داشته باشند. چرا که امروزه همه افراد از هر کجای دنیا برای شناخت بیشتر شما، در اینترنت به جستجو می‌پردازند.

لابراتوار رسانه برای طراحی یک سایت، از کوچک‌ترین المان‌های موجود در یک صفحه شروع می‌کند. سپس با قرار دادن این اجزاء کنار هم، صفحات را ایجاد کرده و بدین ترتیب، هویت برند شما را در فضای مجازی مستقیما به مخاطب انتقال خواهد داد. در نهایت، شما ابزاری قدرتمند برای نمایش شخصیت کاری خود در دنیای مجازی و ارتقا کسب و کارتان خواهید داشت.

ایمیل مارکتینگ

یکی از قدیمی‌ترین انواع بازاریابی، بازاریابی ایمیلی یا همان ایمیل مارکتینگ است. 

بیشتر بدانید

یکی از قدیمی‌ترین انواع بازاریابی، بازاریابی ایمیلی یا همان ایمیل مارکتینگ است. از بدو شروع به کار شبکه وب، ایمیل نیز به عنوان ابزار انتقال پیام مورد استفاده کاربران اینترنت قرار گرفت. بعضی از غول‌های کسب و کار اینترنتی بر مبنای همین شیوه ساده و سنتی شکل گرفته‌اند و به حیات خود ادامه می‌دهند. سایت کریگز لیست و گروپان، سلاطین این حوزه هستند. فراموش نکنید علی‌رغم آن که همه شبکه‌های اجتماعی طول عمر مشخصی دارند، ایمیل از کودکی تا به امروز با ماست.

بیایید همین امروز شروع کنید

آماده تغییرات فوق العاده اساسی هستید؟
بیایید این شگفتی را باهم بسازیم!